Ford Mustang na českém trhu oficiálně & Focus ST benzín i diesel za stejnou cenu

České zastoupení Fordu zveřejnilo ceny modelu Mustang a faceliftovaného Focusu ST. V nabídce pro Mustang je jak 2,3 EcoBoost, tak pětilitrový V8. Focus ST je možné mít i s dieselem a to za stejnou cenu jako benzínovou verzi.

Mustang Fastback & Convertible

S novou generací Mustangu jsme vás již seznámili. Zásadní změnou je nezávislé zavěšení zadní nápravy a příchod přeplňovaného čtyřválce 2,3 l EcoBoost (231 kW/314 k, 434 Nm). Právě s tímto motorem a 6stupňovou manuální převodovkou startuje Mustang Fastback na částce 880 000 Kč. Za Mustang Fastback s automatickou 6stupňovou převodovkou zaplatíte 930 000 Kč. Convertible (kabriolet) stojí od 980 000 Kč.

Standardní výbava verze 2,3 EcoBoost zahrnuje:

• 19" x 9.0” kola z lehkých slitin s prémiovým lakováním v černém lesku
• SYNC 2 s hlasovým ovládáním a automatickým nouzovým voláním Emergency Assist
• CD stereorádio, Bluetooth® handsfree a ovládání na volantu, 9 reproduktorů
• Automatická dvouzónová klimatizace
• Přední sedadla sportovně tvarovaná, čalouněná kůží
• Elektricky nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce v 6 směrech
• Hlavice řadicí páky, ruční brzdy a volant potažený kůží
• Prémiové osvětlení interiéru LED diodami
• Bixenonové světlomety
• Automatické světlomety a stěrače s dešťovým senzorem
• Přední mlhová světla
• Systém KeyFree – vstup do vozu a startování bez použití klíče
• Dvojité centrální zamykání s dálkovým ovladačem
• Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, s osvětlením prostoru pod zrcátky, elektricky sklápěná
• Zadní parkovací kamera
• 6× airbag Convertible – přední, boční a kolenní airbagy řidiče a spolujezdce
• 8× airbag Fastback – přední, boční a kolenní airbagy řidiče a spolujezdce, stropní airbagy pro cestující na krajních sedadlech vpředu a vzadu
• Přední sportovní odpružení (tlumiče)
• Sportovní brzdová soustava obsahující čtyřpístkové přední třmeny a 14" chlazené brzdové kotouče
• Nezávislé zavěšení zadních kol Integral-link a přední vzpěry MacPherson s dvojitými kulovými čepy
• Asistent rozjezdu do svahu (HSA)
• Elektronický stabilizační systém ESC (obsahuje ABS – protiblokovací systém brzd, EBA – elektronický brzdový asistent, EBP – systém elektronického náběhu brzd a TCS – systém kontroly trakce)
• Track Apps – aplikace se závodními režimy

Mustang GT s motorem 5,0 TI-VCT (307 kW/418 k, 524 Nm) s 6stupňovou manuální převodovkou začíná na částce 1 005 000 Kč. Automat je pak o 50 000 Kč dražší. Kabriolet s motorem 5,0 TI-VCT začíná na částce 1 105 000 Kč.

Ve výbavě GT navíc dostanete:

• 19" x 9.0” / 9.5” kola z lehkých slitin s prémiovým lakováním v černém lesku
• GT sportovní brzdová soustava obsahující šestipístkové přední třmeny Brembo™ a 15" chlazené brzdové kotouče
• Launch Control (řízení startu) – systém kontroly rozjetí
• Line Lock (zámek brzd) – systém řízeného protáčení zadních kol

Focus ST

Zajímavou cenovou politiku zvolil Ford v případě faceliftovaného modelu Focus ST. Ten je nyní možné mít rovněž s dieselovým motorem 2,0 TDCi (136 kW/185 k) a to za stejnou cenu jako benzínovou verzi 2,0 EcoBoost (184 kW/250 k) – 698 990 Kč v provedení hatchback (5D) a za 718 990 Kč v provedení kombi. Vždy s 6stupňovou manuální převodovkou.