Porsche Cayenne po faceliftu – hezčí a více eko

Oblíbené německé SUV vstupuje do modelového ročníku 2015 s velkými změnami. Vyhlazená tvář a plnění emisní normy Euro 6 nejsou zdaleka jedinými inovacemi. Pod kapotou vrčí nový šestiválec a rovněž plug-in hybrid. Poznejte faceliftovaný Cayenne blíže.

Nárazníky, světlomety a design kol – to jsou změny viditelné na první pohled. Interiér nevyjímaje, avšak největší změnou uvnitř je nový volant, který je dosti podobný tomu v Porsche 918 Spyder. Všechny Cayenne 2015 dostanou bixenony, vrcholná verze Turbo pak LED světlomety. Říkáme sice „Turbo“, ale ve skutečnosti jsou „turbo“ všechny verze. Základem zůstává verze Diesel (3,0 l V6 193 kW se spotřebou 6,8 l/100 km), dalším je Diesel S (4,2 l V8 283 kW 850 Nm se spotřebou 8,0 l/100 km). Mezi benzínovými motory je nový šestiválec biturbo ve verzi Cayenne S (3,6 l V6 309 kW se spotřebou 9,8 l/100 km). Vrcholný Cayenne Turbo (s biturbo 4,8 l V8 382 kW 750 Nm se spotřebou 11,5 l/100 km) je pravým opakem „zeleného“ Cayenne E-Hybrid s třílitrovým V6 kompresor, který doplňuje elektromotor o výkonu 70 kW. Celkový výkon hybrida je 306 kW a 590 Nm. O slibované spotřebě 3,4 l/100 km (to není překlep) si může myslet každý své.

Faceliftovaný Cayenne se začne prodávat v polovině října letošního roku v přepočtu za ceny od 1,8 mil. Kč za Diesel, od 2,2 mil. Kč za E-Hybrid a od 3,5 mil. Kč za Turbo. První generace modelu Cayenne, vyráběné v letech 2002–2010, se prodalo přes 276 000 kusů, současná druhá generace již atakovala hranici 300 000 vozů.

Video od Porsche

Podobné články:

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.

Napsat komentář

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.