Renault Clio R.S. 220 Trophy – tvrdší podvozek, rychlejší řízení a akčnější převodovka

Renault Sport vzal své Clio R.S. a zapracoval na něm. Na první pohled se toho moc nezměnilo, protože ty zásadní změny se odehrály pod povrchem. Řeč je o podvozku, řízení, řazení a motoru.

Renault Clio R.S. má přeplňovaný čtyřválec 1,6 l s výkonem 147 kW (200 k) a 6stupňovou automatickou převodovku. Vůz jsme měli možnost otestovat na okruhu v Mostě a zde jsou naše dojmy.

Nově představená verze R.S. 220 Trophy přináší následující zlepšení:

Motor

  • zvýšení výkonu o 20 k na 220 k v 6250 ot./min
  • zvýšení točivého momentu o 20 až 40 Nm na 260 Nm (krátkodobě v overboostu až 280 Nm)

Převodovka

  • nová kalibrace softwaru
  • o 40 % rychlejší řazení v režimech Normal a Sport
  • o 50 % rychlejší řazení v režimu Race
  • Launch Control

Podvozek

  • snížená světlá výška o 20 mm vpředu a 10 mm vzadu
  • zadní pružiny s jinou charakteristikou
  • pneumatiky Michelin Pilot Super Sport 205/40 R18

Řízení

  • zkrácení převodu z 14,5:1 na 13,2:1

Termín

  • červen 2015

Názor TopDrive

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.

Chválíme, chválíme a ještě jednou chválíme, a to zejména úpravu softwaru převodovky a upravené řízení. To jsou pro nás podstatné kroky správným směrem. Výkonnější motor je jen taková třešnička.

Podobné články:

Napsat komentář

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.