Renault Megane RS 275 Trophy chce dát Ring pod 8 minut

Renault Sport představil další limitovanou edici modelu Megane RS. Cílem je nabídnout řidičům vůz s pohonem předních kol, který bude schopen zajet kolo na Nürburgringu pod 8 minut. Tomu bude odpovídat technika. Stále je však za co připlácet.

V roce 2011 uvedl Renault model Megane RS Trophy v počtu 500 ks s tím, že jde o nejrychlejší předokolku. Testovací jezdec Renault Sportu s ním tehdy zajel nejrychlejší kolo na legendární Severní smyčce s časem 8:07:97. V roce 2012 a 2013 následovaly další limitované edice, Red Bull Racing RB7 a RB8, které však byly oslavou titulu týmu Red Bull Racing v F1.

Nyní Renault přichází s verzí RS 275 Trophy. Z názvu lze odvodit výkon dvoulitrového přeplňovaného motoru, tedy 275 koní (+10 k) v 5500 ot./min.. Maximální točivý moment bude dosahovat hodnoty 360 Nm v rozmezí 3000–5000 ot./min.. K posílenému motoru přibyl výfuk od známé firmy Akrapovič. Vůz jezdí na podvozku, který Renault označuje jako Cup a ve standardu opět najdete mechanický samosvor. V kabině jsou parádní sedačky Recaro v provedení alcantara a „karbonová“ kůže. Sex-appeal tomu pak dodává prošívání červenou nití. Nálepky a cedulky RS Trophy najdete všude. Co však v sériově výbavě této speciální limitované edice není, tedy za co si budete muset připlatit jsou: 19“ lehká hliníková kola Speedline Turini obutá do pneumatik Michelin Pilot Sport Cup 2 a pak za podvozkový set s tlumiči Öhlins. Jinak ten Nürburgring pod 8 minut nedáte…

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 2. 6. 2014 11:42