SUV 4×4 na českém trhu – zima 2014/2015

Přinášíme vám přehled vozů kategorie SUV s pohonem všech kol na našem trhu, od těch nejlevnějších až po ty nejdražší. Začínáme na 320 tisících korunách a končíme na 3,5 milionu.

Dnes má víceméně každý automobilový výrobce ve své nabídce vůz kategorie SUV. Popularita těchto vozů stále stoupá. S nadcházející zimou se opět zvýší poptávka po vozech s pohonem všech kol, přestože ne každý řidič schopnosti „čtyřkolky“ využije. Však taky pohon 4×4 není v případě vozů SUV vždy automatickou záležitostí.

Náš přehled zahrnuje vozy kategorie SUV (ne oplastované kombíky a ani skutečné off-roady) výhradně s pohonem 4×4 a to jak ve své nejlevnější, tak nejdražší verzi resp. v nejdostupnější verzi/výbavě s nejsilnějším motorem. Ceny jsou vč. DPH dle platných ceníků českých importérů jednotlivých značek a nezohledňují akční nabídky.

Audi

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.

Q3 2,0 TFSI quattro 132 kW 912 900,–
Q3 2,0 TDI quattro 135 kW (diesel) 922 900,–

Q5 2,0 TFSI quattro 132 kW 1 044 900,–
SQ5 3,0 BiTDI quattro 230 kW (diesel) 1 660 900,–

Q7 3,0 TFSI quattro 200 kW 1 497 900,–
Q7 4,2 TDI quattro 250 kW (diesel) 1 896 900,–

BMW

X1 xDrive 20i 2,0 135 kW 873 600,–
X1 xDrive 28i 2,0 180 kW 1 097 200,–

X3 xDrive 20i 2,0 135 kW 1 125 800,–
X3 xDrive 35d 3,0 230 kW (diesel) 1 461 200,–

X4 xDrive 20i 2,0 135 kW 1 245 400,–
X4 xDrive 35d 3,0 230 kW (diesel) 1 578 200,–

X5 xDrive 25d 2,0 160 kW (diesel) 1 474 200,–
X5 M xDrive 4,4 423 kW 3 012 100,–

X6 xDrive 35i 3,0 225 kW 1 770 600,–
X6 M xDrive 4,4 423 kW 3 101 800,–

Citroën

C4 Aircross 1,8 HDi 110 kW (diesel) 649 900,–

Dacia

Duster 1,6 16V 77 kW 324 900,–
Duster 1,5 dCi 80 kW (diesel) 424 900,–

Fiat

Freemont 2,0 Multijet 125 kW 847 400,–
Freemont 3,6 V6 202 kW 933 400,–

Ford

Kuga 2,0 TDCi 110 kW (diesel) 723 940,–
Kuga 2,0 TDCi 132 kW (diesel) 825 390,–

Honda

CR-V 2,0 i-VTEC 114 kW 624 900,–
CR-V 2,2 D-TEC 110 kW (diesel) 749 900,–

Hyundai

iX35 2,0 GDI D-CVVT 122 kW 549 990,–
iX35 2,0 CRDi 135 kW (diesel) 644 990,–

Santa Fe 2,2 CRDi 145 kW (diesel) 913 990,–
Grand Santa Fe 2,2 CRDi 145 kW (diesel) 1 199 990,–

Infiniti

QX50 3,0d 175 kW (diesel) 1 150 782,–
QX50 3,7 235 kW 1 300 693,–

QX70 3,7 235 kW 1 316 617,–
QX70 5,0 287 kW 1 789 525,–

JEEP

Cherokee 2,0 Multijet 103 kW 955 000,–
Cherokee 3,2 V6 Pentastar 200 kW 1 124 900,–

Compass 2,4 North 125 kW 672 200,–
Compass 2,2 CRD 120 kW (diesel) 776 200,–

KIA

Sportage 2,0 GDI 122 kW 564 980,–
Sportage 2,0 CRDi 135 kW (diesel) 694 980,–

Sorento 2,4 GDI 141 kW 709 980,–
Sorento 2,2 CRDi 145 kW (diesel) 1 009 980,–

Land Rover

Evoque Coupé 2,2 TD4 110 kW (diesel) 1 018 336,–
Evoque 5D 2,2 SD4 140 kW (diesel) 1 688 555,–

Range Rover Sport 3,0 TDV6 190 kW  (diesel) 1 696 420,–
Range Rover Sport SVR 5,0 V8 405 kW 3 528 239,–

Lexus

NX 300h AWD 2,4 155 kW (hybrid) 1 249 000,–
NX 300h AWD F-Sport 2,4 155 kW (hybrid) 1 349 000,–

RX 350 AWD 3,5 204 kW 1 395 000,–
RX 450h AWD 183 kW (hybrid) 1 609 000,–

Mazda

CX-5 2,0i 117 kW 681 900,–
CX-5 2,2 CD 110 kW (diesel) 731 900,–

CX-9 3,7i 204 kW 999 900,–

Mercedes-Benz

GLK 250 4MATIC 2,0 155 kW 1 162 810,–
GLK 350 4MATIC 3,0 225 kW 1 356 410,–

GL 350 BlueTEC 3,0 4MATIC 190 kW (diesel) 1 846 460,–
GL 63 AMG 4MATIC 5,5 410 kW 3 342 020,–

ML 250 4MATIC 2,1 150 kW (diesel) 1 496 770,–
ML 63 AMG 4MATIC 5,5 386 kW 2 867 700,–

MINI

Countryman Cooper ALL4 1,6 90 kW 637 000,–
John Cooper Works Countryman ALL4 1,6 160 kW 933 400,–

Mitsubishi

ASX 1,8 DI-D MIVEC AWD 110 kW 691 000,–
ASX 2,2 DI-D AWD 110 kW (diesel) 790 000,–

Outlander 2,2 DI-D 110 kW (diesel) 757 000,–
Outlander PHEV 89 kW+ 2×60 kW (hybrid) 1 250 000,–

Nissan

Juke DIG-T 1,6 140 kW 508 000,–
Juke NISMO DIG-T 1,6 147 kW 730 000,–

X-Trail 1,6 dCi 96 kW (diesel) 753 900,–

Murano 2,5 dCi 140 kW (diesel) 1 096 000,–
Murano 3,5 188 kW 1 241 000,–

Opel

Antara 2,4 123 kW 631 900,–
Antara 2,2 CDTI 135 kW  (diesel) 786 900,–

Porsche

Macan S 3,0 250 kW 1 662 000,–
MacanTurbo 3,6 294 kW 2 274 000,–

Cayenne Diesel 3,0 193 kW 1 895 000,–
Cayenne Turbo 4,8 382 kW 3 631 000,–

Renault

Koleos 2,0 dCi 110 kW (diesel) 709 900,–
Koleos 2,0 dCi 127 kW (diesel) 759 900,–

Škoda

Yeti 1,8 TSI 112 kW 644 900,–
Yeti 2,0 TDI 125 kW (diesel) 845 900,–

Subaru

Forester 2,0 110 kW 699 000,–
Forester 2,0 D-S 108 kW (diesel) 1 029 000,–

Suzuki

SX4 1,6 VVT 88 kW 394 900,–

S-Cross 1,6 VVT 88 kW 489 900,–
S-Cross 1,6 DDiS 88 kW (diesel) 579 900,–

Toyota

RAV4 2,0 Valvematic 111 kW 649 900,–
RAV 4 2,2 D-4D 110 kW (diesel) 694 900,–

Volkswagen

Tiguan 1,4 TSI 4MOTION 118 kW 731 900,–
Tiguan 2,0 TDI 4MOTION 130 kW (diesel) 807 900,–

Touareg 3,0 TDI BMT 4MOTION 150 kW (diesel) 1 403 900,–
Touareg 4,2 TDI 4MOTION 250 kW (diesel) 1 846 900,–

Volvo

XC60 D4 AWD 2,4 133 kW (diesel) 1 018 200,–
XC60 T6 AWD 3,0 223 kW 1 332 490,– 

Podobné články:

3 komentáře u „SUV 4×4 na českém trhu – zima 2014/2015“

Napsat komentář

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.