Týden s VW Passat – den 3.

Čtvrtek byl ve znamení spěchu. Moc jsme toho sice nenajezdili, ale o to svižnějším tempem to bylo. Rovněž jsme využili velkého vnitřního prostoru, který Passat nabízí. Jako bonus vám přinášíme další fotky s modelkou.

Tento den byl více služební než testovací, ale i tak se s vámi rád podělím o několik postřehů. Většinu kilometrů jsem dnes najel rychlejším tempem, což se negativně podepsalo na spotřebě, která se pohybovala mezi 7,5 a 8 litry paliva. Při přesunech z místa na místo jsem si uvědomil, jak pohodlné sedačky Passat má. Jsou tvrdé, resp. měkké tak akorát, což dělá z automobilu velice příjemného společníka na dlouhé cesty. Mnoho lidí si neuvědomuje, jak důležitou roli sedačky hrají. K čemu je vám veškerá výbava, když vás ze sedaček bolí záda nebo si špatně hledáte příjemnou pozici vsedě?


Autor: Tomáš Viper Němeček

Šarmantní…vůz

Hlas lidu

Passat bude nejčastěji převážet jednoho manažera, ale vzhledem k bohatému vnitřnímu prostoru nabízí pohodlí pro čtyři pasažéry. Dnes jsem odvezl pár kolegů z našeho vydavatelství a čekal na jejich reakce. Nejvíce chvály bylo adresováno na pěkný interiér, couvací kameru a odhlučnění motoru. Obrovský zavazadlový prostor jsem ještě nevyužil, ale brzo tak učiním. Uvidíme, co všechno pojme prostor o objemu 569 litrů.


Autor: Tomáš Viper Němeček

Radost posedět

Hlavně žádný spěch

Protože měst i dálnic si Passat užil dost, vzal jsem „pašíkovi“ ukázat pár okresních silniček. Auto vcelku dobře drží zvolenou stopu, brzdy jsou rovněž dobré, ale komfortní naladění podvozku je znát. Jak už jsem poznamenal k tlumičům, mezi režimy Comfort a Normal necítím velký rozdíl. Při svižnější jízdě v zatáčkách má vůz tendenci se naklánět a dává tak najevo, že tohle není jeho styl. Režim Sport sice pomůže, ale vzhledem ke stavu většiny silnic je režim Normal vhodnější.

Čísla dne

Počet najetých km: 130, průměrná spotřeba: 7,9 l/100 km.