VW Passat Alltrack vyplní mezeru mezi tradičním Passatem a SUV Tiguan

Model Passat, zvýšený podvozek, ochranné prvky karoserie, stříbrná barva a motory TDI. Jestli tohle není recept na úspěch v České republice, tak co tedy? Alltrack samozřejmě nabídne i zážehové motory a více laků karoserie.

Myšlenka vzít běžný kombík s pohonem všech kol, zvýšit mu světlou výšku a doplnit karoserii o plastové ochranné prvky pochází z druhé poloviny 90. let. Bylo to tehdy Volvo, které takto transformovalo V70 na XC70 Cross Country. V roce 1999 použila stejný recept Audi na A6 Avant. Výsledkem byl úspěšný model zvaný Allroad, který se rodil i v následujících generacích modelu A6 a posléze i A4. Mladoboleslavská Škoda má již několik let svoji Octavii Scout, jen mateřský Volkswagen nic takového nenabízel. To má nyní změnit Passat Alltrack. Podle VW to bude ideální vůz pro lidi, kteří chtějí pohodlný vůz k toulkám do přírody za sportovními aktivitami či jako vozidlo pro tahání karavanu, člunu apod. Alltrack tak vyplní mezeru mezi tradičním Passatem a SUV Tiguan.


Autor: Volkswagen

Alltrack

Z pohledu techniky je nabídka Passatu Alltrack následující – dva přeplňované motory s přímým vstřikováním benzínu (TSI) s výkony 118 kW (160 k) a 155 kW (210 k). Samozřejmě pak dva turbodiesely (TDI) s výkony 103 kW (140 k) a 125 kW (170 k). Obě silnější verze mají standardně pohon všech kol 4Motion a dvojspojkovou převodovku DSG. U TDI 103 kW bude 4Motion za příplatek. Oblíbená TéDéÍčka nabídnou nízkou spotřebu.


Autor: Volkswagen

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Alltrack

Líbí se vám poloterenní vozy jako je VW Passat Alltrack, Volvo XC70 nebo Octavia Scout

Slabší 103 kW verze bude jezdit za 5,7 l/100 km a silnější 125 kW za 5,8 l/100 km. Zvenku je patrná vyšší světlá výška vozidla a plastové lemy blatníků. Jiná je mřížka v předním nárazníku a ochranná ližina na jeho spodní části, kterou naleznete i na zadním nárazníku. Uvnitř je Alltrack k nerozeznání od běžného Passatu, nepočítáme-li loga na popelníku a prahových lištách.

Podobné články:

2 komentáře u „VW Passat Alltrack vyplní mezeru mezi tradičním Passatem a SUV Tiguan“

  1. Srovnavat Octavii a Passata je trochu mimo.
    Octavia je jina trida nez passat. To je jako srovnavat Fabii a Focuse.

    Odpovědět
    • To máte sice pravdu, ale když někdo chce koupit auto, srovnává zcela běžně i mezi kategoriemi. Vnitřní prostor Prasáka a Octy se zas tak moc neliší…

      Odpovědět

Napsat komentář

Neomezené volání a porce dat za 327 Kč

Neplatíte zbytečně moc za svůj mobil? Podívejte se, jak mít neomezené volání a slušnou porci dat za bezkonkurenčních 327 korun.