KTM X-bow GT

X-bow ve verzi GT přináší dosud nepoznaný luxus v podobě čelního skla, střechy a dokonce i zavazadlového prostoru! Ano, s touhle rakouskou formulí se dá jezdit i v dešti. Nevídané.

X-bow není auto, ale hračka pro velké kluky, kteří rádi závodí. Z toho důvodu je osekáno až na kost, tedy na karbon, a maličkosti jako střechu, okna či zavazadelník zkrátka neřeší. Svezení s takovým autem je pak čirá radost, naopak cestování se stává utrpením. KTM se verzí GT snaží zachovat to první a alespoň trochu zpříjemnit to druhé, když vůz vybavilo čelním vyhřívaným oknem, bočními okny, odnímatelnou látkovou střechou (zvanou X-Top) a dokonce batohem suplujícím zavazadelník, který připnete na záď.


Autor: KTM

GT

GT si však ponechává to nejlepší z X-bow a to doslova, neboť technicky vychází z verze X-bow R. Auto pohání přeplňovaný čtyřválec 2,0 TFSI o výkonu 210 kW (285 k) v 6400 ot./min. a s točivým momentem 420 Nm. Manuální 6stupňová převodovka přenáší sílu na zadní hnanou nápravu se samosvorným diferenciálem. Vůz má tlumiče WP a kola KTM či BBS obutá do pneumatik Michelin Pilot Supersport (205/40 R17 vpředu a 255/35 R18 vzadu). Krocení stáda 285 koní je práce pro brzdy Brembo s pevnými třmeny a kotouči o průměrech 305 mm vpředu a 262 mm vzadu. Poměr rozložení hmotnosti mezi nápravy je 38:62, pohotovostní hmotnost jen 847 kilogramů. Stovku dělá GT za 4,1 s a končí ve 231 km/h. Chcete-li si udělat radost, pak si připravte € 72 500.

Podobné články:

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.

Napsat komentář

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.