BMW Group Česká republika patří k nejaktivnějším ve využívání sociálních sítí

[Tisková zpráva] Přes 65 tisíc fanoušků na síti Facebook, z nichž více než 2000 je pravidelně aktivních. Na Twitteru má BMW Group Česká republika více než 120 „followerů“.

Moderní technologie a aktivní přístup ke své činnosti společnosti BMW Group se odráží i v její aktivitě na sociálních sítích. To platí také pro BMW Group Česká republika. Facebookové stránky BMW Group Česká republika byly spuštěny v květnu 2010 a za dva roky své existence mají více než 65 tisíc fanoušků. S tímto počtem je BMW Group Česká republika zdaleka nejoblíbenější automobilkou na českém Facebooku. Z počtu 65 tisíc příznivců je více než 2000 aktivních, kteří na zeď profilu umisťují fotografie svých vozů, se zapojují do diskuse nebo jiných aktivit na Facebooku alespoň jedenkrát týdně. Tento ukazatel je důsledkem velmi atraktivního obsahu facebookového profilu, kde se aktivně představují nové modely, komentují sportovní úspěchy nebo vyhlašují zajímavé soutěže. Jen připomeňme, že český Facebook má v současnosti 3,6 milionu aktivních účtů.

Neméně úspěšná je BMW Group Česká republika také na mikroblogovací sociální síti Twitter. Již za první dva měsíce od spuštění získal účet @BMWCZ přes 120 následovníků a toto číslo trvale stoupá. Jistě není bez zajímavosti, že překročení počtu 100 již znamená průnik do 10 % nejúspěšnějších účtů České republiky a Slovenska. Na české síti Twitter je v současnosti více než 100 tisíc uživatelů v ČR a na Slovensku.BMW Group Česká republika nejnověji vstoupila rovněž na sociální síť Pinterest, zaměřenou na výměnu a prezentaci zajímavých fotografií.

Adresy profilů BMW Group Česká republika na sociálních sítích:

Facebook BMW: http://www.facebook.com/BMW­.Ceska.Republika
Facebook MINI: http://www.facebook.com/MI­NI.Ceskarepublika
Twitter BMW: https://twitter.com/#!/BMWCZ
Pinterest BMW: http://pinterest.com/bmwcz/